Педагогика. Психология фанидан Педагогика бўлими 1-4 мавзулардан тест
«Педагогика» атамаси грекча ( pais, paidos -…agogos-….) ….. деган маънони билдиради:
А. « бола» ва « етакламоқ»
Б. «ўқувчи» ва «ўқитиш»
С. «тарбияланувчи» ва . « бола» ва « кузатиш»
Д. « бола» ва « рағбатлантириш»
Педагогика фанининг асосий категория – тушунчалари қаторига киради:
А. таълим
Б. рағбатлантириш
С. жазолаш
Д. ишонтириш
Педагогика фанининг объекти:
А. ўқувчи
Б. фан
С. тажриба
Д. таълим
Педагогика фанининг предмети:
А. ўқувчиларга берилаётган таълим – тарбия назарияси ва амалиёти
Б. кургазмали воситалар
С. педагогик технологиялар
Д. таълим шакллари
Педагогика фанининг илмий – тадқиқот усулларидан бири:
А. болалар ижодини ўрганиш
Б. болаларни тарбиялаш
С. болаларнинг билим даражасини баҳолаш
Д. болаларни рағбатлантириш
Педагогика фанининг илмий – тадқиқот усулларидан бири:
А. суҳбат
Б. ишонтириш
С. рағбатлантириш
Д. ҳикоя
Педагогика фанининг илмий – тадқиқот усулларидан бири:
А. тест
Б. ишонтириш
С. рағбатлантириш
Д. ҳикоя
Педагогика фанининг илмий – тадқиқот усулларидан бири:
А. эксперимент
Б. ишонтириш
С. рағбатлантириш
Д. ҳикоя
Ўз – ўзини тарбиялаш усулларидан бири:
А. ўз – ўзини баҳолаш
Б. ўз – ўзини кузатиш
С. ўз – ўзини англаш
Д. ўз – ўзини қуллаб – қувватлаш
Бир неча билим ва таълим соҳалар бўйича олий ва олий ўқув юртидан кейинги таълим дастурларини амалга оширади.
А ) Университет
В) Академия
С ) Институт
Д) Мактаб
Муайян билим ва таълим соҳалари бўйича олий ва олий ўқув юртидан кейинги таълим дастурларини амалга оширади.
А ) Университет
В) Академия
С ) Институт
Д) Литсей
Одатда, бир билим ва таълим соҳаси доирасида тайёрлов йўналишлари бўйича олий ва олий ўқув юртидан кейинги таълим дастурини амалга оширади.
А) Университет
В) Академия
С ) Институт
Д) Литсей
Кадрлар тайёрлаш миллий дастурининг нечта боскичи бор ?
А) 4
В) 5
С) 3
Д) 2
Миллий моделнинг таркибий қисмини топинг
А) Шахс
В) Омиллар
С) Вазифалар
Д) Боскичлар
Узлуксиз таълимни ташкил этиш муайян тамойилларга кирамайдиганини топинг.
А) таълимнинг устуворлиги;
В) таълимнинг демократлашуви;
С) таълимнинг инсонпарварлашуви;
Д) таълим ва тарбиядан ажратиш
……………………….. мутахассисликлар йўналиши бўйича фундаментал ва амалий билим берадиган, таълим олиш муддати камида тўрт йил давом этадиган таянч олий таълим.
А) Магистратура
В )Бакалаврият
С)Малака ошириш
Д) Дактарантура
…………………. аниқ мутахассислик бўйича фундаментал ва амалий билим берадиган, бакалаврият негизида таълим муаддати камида икки йил давом этадиган олий таълим.
А) Магистратура
В )Бакалаврият
С)Малака ошириш
Д) Дактарантура
Олий таълим муассасаларига кирмайдиганини топинг .
А) Университет
В) Академия
С ) Институт
Д) Литсей
Миллий моделнинг таркибий қисмини топинг
А) Фан
В) Омиллар
С) Вазифалар
Д) Боскичлар
Узбекистонда узлуксиз таълимни нечта тури бор ?
А) 6
В) 7
С) 4
Д) 5
Узлуксиз таълимга кирмайди .
А) мактабгача таълим;
В)умумий ўрта таълим;
С)ўрта махсус, касб-ҳунар таълими;
Д) Устоз шогирдлик
Кадрлар тайёрлаш миллий моделининг таркибий қисмларига кирмайди
А) фан
В) укув дастурлар
С) летсинзия бериш
Д)укув дарсликлари
Олий ўқув юртидан кейинги таълим
А) Магистратура
В )Бакалаврият
С) Малака ошириш
Д) Аспирантура
……………. асосий эътибор мутахассисларнинг касб билимлари ва кўникмаларини янгилаш ҳамда чуқурлаштиришга қаратилади.
А) Магистратура
В )Бакалаврият
С) Малака ошириш
Д) Аспирантура
……………. давлат ва нодавлат таълим муассасаларида давлат органлари, жамоат ташкилотлари, юридик ва жисмоний шахслар томонидан маданий-эстетик мақсадида олиб борилади.
А) Мактабдан ташкари талим
В )Бакалаврият
С) Малака ошириш
Д) Аспирантура
Кадрлар тайёрлаш миллий модели нима?
А) юксак маънавий ва ахлоқий талабларга жавоб берувчи юқори малакали кадрларни тайёрлаш Миллий тизими» моҳиятини акс эттирувчи андоза, лойиҳа ҳисобланади.
В) ишлаб чиқариш ва ижтимоий муносабатларни ҳам ўз ичига олади.
С) 1. Шахс кадрлар тайёрлаш тизимининг бош субъекти ва объекти, таълим соҳасидаги хизматларнинг истеъмолчиси ва уларни амалга оширувчидир.
Д) Ўз-ўзини англаш туйғусига эга бўлиш, таълим соҳасидаги хизматлардан тўлақонли, самарали фойдалана олиш
Узлуксиз таълимни ташкил этиш муайян тамойилларга асосланади.
А) таълимнинг демократлашуви;
В)таълимнинг инсонпарварлашуви;
С)таълимнинг ижтимоийлашуви;
Д )талимни ноустуворлиги
Умумий ўрта таълим …………. таълимни ҳам қамраб олади.
А) мактабгача
В) бошлангич
С) бохча
Д) Академия
Ўзбекистоннинг илк «Таълим тўғрисида»ги Қонуни качон қабул қилинди ?
А) 1995
В) 1992
С) 1993
Д) 1994
Кадрлар тайёрлаш миллий дастурининг иккинчи боскичи кайси йелларни уз ичига олоди?
А) 2000-2008
В) 2002-2008
С) 2001-2005
Д) 1998-2005