Исканджанова Феруза Камолиддиновна

Исканджанова Феруза Камолиддиновна

Педагогика ва психология кафедраси ўқитувчиси

Манзил: 100109, Тошкент ш. Форобий кўчаси 2,
Тел.: +998 90 921 02-06
Факс:
E-mail: feruza022@mail.ru

feruzaxon0804@gmail.com

https://orcid.org/0000-0002-0683-1003

https://scholar.google.com/citations?user=e3-D1EoAAAAJ&hl=ru

Таълим:

1987-1992 йй. – Тошкент Давлат Педагогика институти талабаси

Иш фаолияти

1992-2005 йй. – Тошкент шахар, Миробод тумани ўқитувчиси

2005-2006 йй. – Тошкент шахар, Яккасарой тумани, № 127 мактаб ўқитувчиси

2006-2006 йй. – Тошкент шахар, Миробод тумани Халқ таълими,услубчиси

2007-2017 йй. – Тошкент Тиббиёт Академияси тиллар, педагогика ва психология кафедра ўқитувчиси

2017 й.  –  х.в. – Тошкент Тиббиёт Академияси,педагогика ва психология кафедра катта ўқитувчиси

Илмий фаолияти:

2024 йилга Психология йўналишида PhD ҳимояси режалаштирилган

Асосий амалиёт йўналиши:

 

Асосий илмий йўналиши:

 

Нашр қилинган илмий ишлари охирги 5 йил:

Мақолалар:

“Значение сказкотерапии в коррекционно-развиващей работе с детьми”. Сборник материалов X Международной научной конференции студентов и молодых ученых «Наука и образование -2015» стр 5159  г.Астана

“Ғайриижтимоий установка ва қизиқишлар болалар ва ўсмирларда хулқ оғишини келтириб чиқарувчи омил сифатида”.“Замонавий таълим” журнали №6

Тошкент  2015й

“Социализация личности в семье. Республика “Оила “ Илмий –амалий маркази

Илмий –амалий анжумани материаллари тўплами,Тошкент 2015 стр83,

“Технология модульного обучения” Республика илмий –амалий анжуманининг илмий мақолалар ва маъруза тезислари тўплами,тошкент 2015 стр 427

“Таълим жараёнида чапақай ўқувчиларнинг психологик хусусиятларини хисобга олиш имкониятлари” Социосфера ,Прага 2016 Стр 80

“Илк ўспиринлик даврида интеллектуал ривожланиш” Международный научный журнал “Ученый XXI века»№6-2 ,2016-10г, стр 63

“Психологик химоя механизмлари ва унинг шахс тараққитидаги ўрни”Международный научный журнал “Ученый XXI века»№6-2 ,2016-10г, стр 63

“Изменение поведения у подростков в процессе их воспитания” Международный научный журнал “Ученый XXI века»№6-2 ,2016-10г, стр 63

“Особенности профессиональных характеристик учителя и их влияние на учебный процесс”Международный научный журнал “Ученый XXI века»№6-2 ,2016-10г, стр 63

“Кобилият тузилиши “Социосфера ,Прага 2017 Стр 74

“Психологические особенности общения в структуре профессиональной деятельности педагога”

Сборник материалов X Международной научной конференции студентов и молодых ученых «Наука и образование -2017» стр 5030  г.Астана

“Психологические особенности развивающего обучения” Сборник материалов XII учебно-методической конференции, Ташкент 2017 Стр92

“Проблема “ идеального человека” Международный научный журнал “Ученый XXI века»№6-2 ,2017г, стр 63

“Опыт  школьного образования в Финляндии и возможности его реализациив Республике Узбекистан”ЎзР олий ва ўрта махсус  таълим вазирлиги ТТА МирзоУлууғбек номидаги Ўзбекистон миллий университети 8-сон,2018

“Педагогик  муомала маданияти” Ученый 21 века Россия,2019й

“Психологические особенности проблемного обучения” XVI – ўқув –услубий анжуман ТТА

“Педагогик махорат ва муомала маданияти” Тошкент Давлат Стоматология институти Конференция.

“THE ESSENCE AND CONTENT OF PROBLEM-BASED LEARNING” International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE) 2019 19.ноябрь (Scopus)

Scopus  базасидаги маколалар
Problem Based Learning And Its Efficiency

In Teaching Process

Статья (Scopus) Jour of Adv Research in Dynamical & Control Systems, Vol. 12, Issue-02, 2020. 2765-2769.

(Scopus)

5 бет 20% М.А.Комилова, Ф.К.Исканжанова, Р.Н.Мелибаева, М.К.Хошимова, Ш.А.Раупова
The Essence and Content of Problem Based Learning Статья (Scopus)  

International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE) ISSN: 2277-3878, Volume-8 Issue-4, November 2019

6 сахифа 1.Мелибоева Р.

2.Исканжанова Ф

3.Комилова М

4. Ш.А.Раупова

5. М.К.Хашимова

Тезислар

Психологические особенности проблемного обучения тезис XVI – ўқув –услубийанжуман ТТА 2 Исканджанова Ф.К
Как патология мышления влияет на речь. И готовы ли мы к этим болезням тезис ЎзДЖТУ “Замонавий психология муаммолари” 7 Исканджанова Ф.К